Projektas buvo organizuojamas tam, kad mokinius sudominti matematikos dalyku ir juos paskatinti kūrybiškai pažvelgti į matematikos mokslą. Projekte dalyvavo 8-10 klasių mokiniai.
Projekto organizatorius:
- Matematikos mokytoja Anžela Ruškevič
Projekto koordinatoriai:
- Matematikos mokytoja Anžela Ruškevič
- Dailės vyr. mokytoja Renata Chosčijeva
Projekto tikslas ir uždaviniai:
- Skatinti mokinius kūrybiškai pažvelgti į matematiką.
- Ugdyti mokinių gebėjimą kūrybiškai pritaikyti matematines žinias.
- Ugdyti mokinių savarankiškumą, pasitikėjimą savo jėgomis ir žiniomis.
- Įtraukti į darbą nemotyvuotus mokinius.
Matematinio projekto veiklos planas
Eil. Nr. |
Veikla |
---|---|
1. |
Mokiniams pristatomas simetrijos apibrėžimas, jos rūšys. Mokiniams paaiškinamas vitražo principas, parodomi pavyzdžiai. Mokiniai kuria vitražus. Darbų apipavidalinimas, aptarimas, pristatymas ir parodos organizavimas. |
2. |
Mokiniams pristatomos ir primenamos plokštumos geometrinės figūros, jų plotų ir perimetro radimo skaičiavimo formulės. Mokiniai naudodami spalvoto popieriaus atraižas pina servetėles. Atlieka jiems skirtas matematines užduotis. Parodos organizavimas. |
3. |
Mokiniams pristatomos erdvinės ir plokštumos geometrinės figūros, jų plotų ir tūrio skaičiavimo formulės. Mokiniai kuria namus (iš erdvinių geometrinių figūrų), iškarpo langus, atlieka jiems skirtas užduotis, pristato savo darbą. Parodos organizavimas. |
4. |
Projektinio darbo apibendrinimas ir įvertinimas. |
Atnaujinta: 2024-06-27