Logopedinės pagalbos paskirtis ir uždaviniai:
Pagalbos paskirtis – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos sutrikimų.
Uždaviniai:
- įvertinti mokinių kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus;
- šalinti specialiųjų poreikių mokinių kalbėjimo ir kalbos sutrikimus;
- konsultuoti tėvus, mokytojus, pagalbos mokiniams teikimo klausimais;
- dalyvauti mokyklos vaikų gerovės komisijos veikloje;
- bendradarbiauti su Trakų rajono psichologine – pedagogine tarnyba;
Logopedės veikla:
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje.
- Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą, mokiniams turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
- Sudaro individualiąsias ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą.
- Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
Logopedo teikiamos paslaugos mokykloje:
- organizuoja individualias, pogrupines ir grupines logopedines pratybas;
- sudaro specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko;
- rengia savo veiklos ataskaitą;
- šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- moko taisyklingai tarti garsus;
- lavina foneminę klausą;
- moko garsinės analizės;
- šalina kalbos leksinės – gramatinės sandaros trūkumus;
- ugdo rišliąją kalbą;
- lavina regimąjį suvokimą, atmintį, smulkiąją motoriką;
- rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui;
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje;
- taiko savo darbe logopedijos naujoves.
Logopede gimnazijoje dirba:
Božena Senkanec
LOGOPEDO PRATYBŲ TVARKARAŠTIS
2022-2023 m. m. I pusmetis
PAMOKOS/ PAMOKŲ LAIKAS |
PIRMADIENIS |
ANTRADIENIS |
TREČIADIENIS
|
KETVIRTADIENIS |
PENKTADIENIS |
8.00-8.45 |
Nekontaktinės val. 08.00-08.45 |
- |
Nekontaktinės val. 08.00-08.45 |
Nekontaktinės val. 08.00-08.45 |
- |
2 8.50– 9.35 |
- |
Nekontaktinės val. |
|
- |
- |
3 9.40-10.25 |
- |
- |
Nekontaktinės val.
|
Nekontaktinės val.
|
- |
10.25-10.55 |
- |
- |
- |
- |
- |
4 10.55-11.40 |
- |
PUG Logopediniai užsiėmimai. 11.00-11.30 |
PUG Logopediniai užsiėmimai. 11.00-11.30 |
IUG Logopediniai užsiėmimai. 11.00-11.30 |
IUG Logopediniai užsiėmimai. 11.00-11.30 |
11.40-12.10 |
Nekontaktinės val. 11.40-12.10 |
PUG Logopediniai užsiėmimai 11.35-12.05 |
PUG Logopediniai užsiėmimai 11.35-12.05 |
Nekontaktinės val. 11.40-12.10 |
- |
5 12.10-12.55 |
Nekontaktinės val. 12.10-12.55
|
- |
- |
- |
- |
6 13.00-13.45 |
- |
- |
Logopediniai užsiėmimai 1 klasės mokiniai
|
Logopediniai užsiėmimai. 5 klasė |
- |
7 13.50-14.35 |
Logopediniai užsiėmimai. 1 klasės mokiniai
|
Logopediniai užsiėmimai 2 klasės mokiniai
|
Logopediniai užsiėmimai 1 klasės mokiniai
|
Logopediniai užsiėmimai. 3 klasės mokiniai |
Logopediniai užsiėmimai 4 klasės mokinė
|
8 14.45-15.30 |
Logopediniai užsiėmimai. 1 klasės mokiniai
|
Logopediniai užsiėmimai 1 klasės mokiniai
|
Logopediniai užsiėmimai 3 klasės mokiniai |
IUG Logopediniai užsiėmimai.
|
Logopediniai užsiėmimai 8 klasės mokinė |